صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

محتوای مناظره امروز نامزدهای انتخاباتی موضوعات «اجتماعی» است

۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۲۳
کد خبر: ۳۰۳۳۰۲
عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها گفت: محتوای برنامه مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل اجتماعی است و مسائل اقتصادی و سیاسی در 2 مناظره بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل ازخبرگزاری فارس،سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: محتوای مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل اجتماعی است و موضوعات اقتصادی و سیاسی در مناظره‌های بعدی کاندیداها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طبق تصمیم کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها بنا بوده تا در مناظره امروز مسائل اجتماعی مورد بحث قرار گیرد و مسائل اقتصادی و سیاسی در دو مناظره بعدی نامزدها مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها اظهار داشت: مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت 16 و 30 تا 19 و 30 دقیقه برگزار می‌شود و از ساعت 16 تا 16 و 30 مبانی تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها از سوی اعضای کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها تشریح و قرعه‌کشی برای تعیین صندلی نامزدها در مناظره انجام می‌شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه ساعت 16 و 30 هر 6 نامزد برای شرکت در مناظره وارد سازمان می‌شوند،‌خاطرنشان کرد: بناست تا در خلال برنامه 3 ساعته  مناظره آنتراکت 15 دقیقه‌ای داشته باشند که جزئیات این امر و سایر موضوعات در دستور کار مناظره توسط مجری برنامه اعلام می‌شود.

وی در پایان گفت: تمام برنامه‌ها از ساعت 14 و 30 و ورود نامزدها به سازمان صدا و سیما و بحث قرعه‌کشی و آغاز مناظره در رسانه ملی به صورت زنده پخش خواهد شد.

 
 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *