صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مابه‌التفاوت قیمت خانه‌های نوساز و قدیمی 25 تا 40 درصد/ خانه‌های کوچک شانس بیشتری برای معامله دارند

۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰:۳۸
کد خبر: ۳۰۲۹۹
دسته بندی‌: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، از رونق خرید و فروش مسکن طی نیمه دوم بهمن ماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر بازار معاملات خانه های کوچک در بازار داغ است به طوری که خانه های کوچک شانس بیشتری برای معامله در بازار دارند.

: رئیس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان تهران، از رونق خرید و فروش مسکن طی نیمه دوم بهمن ماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر بازار معاملات خانه های کوچک در بازار داغ است به طوری که خانه های کوچک شانس بیشتری برای معامله در بازار دارند.

حسن محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، با اشاره به افزایش قیمت مسکن در سال آینده اعلام کرد: قیمت مسکن در سال آینده متناسب با نرخ دستمزد و قیمت تمام شده در بخش تولید افزایش می یابد. از این رو متقاضیان خرید مسکن ترجیح می دهند در سال جاری که قیمت ها از ثبات بیشتری برخوردار است خانه بخرند.

رئیس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان تهران، در ادامه از توقف معاملات در بازار مسکن طی سال آینده خبر داد و اضافه کرد: تا نیمه نخست سال آینده در بازار مسکن شاهد توقف معاملات در بازار خواهیم بود.

محتشم، در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش ساخت و ساز در بازار مسکن خبر داد و اضافه کرد: به دلیل رکود در بازار مسکن آمار ساخت و ساز در بازار کاهش یافته است به طوی که پیش بینی می شود در صورت تداوم رکود در بازار مسکن شاهد کاهش آمار صدور پراونه های ساختمانی در بازار باشیم.

وی با بیان این که ساخت واحدهای تجاری در تهران از رونق بیشتری برخوردار است ادامه داد: صدور پروانه‌های ساختمانی در تهران به سمت پروانه‌های اداری و تجاری رفته است. که تداوم این امر موجب رکود بیش از پیش معاملات در بازار مسکن خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان تهران، در ادامه از رونق فروش خانه های قدیمی با تراکم پایین خبر داد و گفت: در حال حاضر ما به التفاوت قیمت خانه های نوساز و قدیمی در تهران میانگین 25 تا 40 درصد است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *