صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

افزایش 2 درصدی ماموریت های امدادو نجات هلال احمر در نوروز

۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸:۱۱
کد خبر: ۲۹۳۶۴۳
رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت :در مجموع در طرح نوروزی امسال میزان عملیات های امدادو نجات این سازمان دو درصد افزایش یافته است.
به گزارش گروه جامعه ،مرتضی سلیمی با اشاره به رشد2 درصدی مأموریت‌های امداد و نجات در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروز امسال، 3  هزار و 154 مأموریت امداد و نجات در سطح کشور انجام شده است که استان‌های مازندران با 264 مأموریت، خوزستان با 230 مأموریت و فارس با 189 مأموریت بیشترین مأموریت‌های امداد و نجات را به خود اختصاص داده‌اند. 

وی افزود: همچنین در این مدت  هزار و 378  مأموریت ترافیکی در محورهای برون شهری انجام شده که معادل 44 درصد مأموریت‌های امداد و نجات است و نسبت به مدت مشابه پارسال 4 درصد رشد داشته است. 

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به مأموریت‌های جوی تصریح کرد: مأموریت‌های جوی(سیل، برف و ...) نیز با 217 مأموریت معادل 7 درصد مأموریت‌های امداد و نجات را تشکیل می دهد که نسبت به مدت مشابه پارسال  رشد 97 درصدی دارد و بیشترین امدادرسانی در این حوزه در استان‌های بوشهر، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کرمان و فارس انجام شده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *