صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

آنگونه که شایسته است به ظرفیتهای داخلی بها داده نمی شود

۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵:۰۴
کد خبر: ۲۹۲۹۷۰
رئیس جبهه رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز توجه مدیریت کشور بعضا به خارج از کشور معطوف است و آنگونه که شایسته است به ظرفیتهای داخلی بها داده نمی شود، تاکید کرد: نتیجه این رفتار قطعا تنها پسرفت خواهد بود.
پرویز سروری رئیس جبهه رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با یک روحیه جهادی و انقلابی شکل گرفت و ما در هشت سال دفاع مقدس و در موضوع هسته ای، با همین روحیه به پیش رفتیم و موفقیت های بسیار زیادی را کسب کردیم.

وی افزود: متاسفانه امروز یک روحیه پیرگرایی بر مدیریت کشور مستولی شده و همین امر موجب شده آن نگاه انقلابی که مبتنی بر ما می توانیم است و بن بستی نمی شناسد، کنار برود و مهجور بماند.

سروری در ادامه با بیان اینکه امروز توجه مدیریت کشور بعضا به خارج از کشور معطوف است و آنگونه که شایسته است به ظرفیتهای داخلی بها داده نمی شود، تاکید کرد: نتیجه این رفتار قطعا تنها پسرفت خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال 96 خاطرنشان کرد: نگاه به ظرفیتهای درونی، ایجاد اشتغال برای جوانان و بهبود کمی و کیفی تولید، تنها راههای علاج اقتصادی ما در شرایط فعلی هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *