صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تاکید ترامپ بر پشتیبانی آمریکا از سازمان ناتو

۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۴۲
کد خبر: ۲۹۱۳۶۰
صدراعظم آلمان به دونالد ترامپ وعده داد که آلمان تمام سعی خود را خواهد کردکه بنا به خواسته رئیس‌جمهور آمریکا سهم مالی خود را به سازمان ناتو بپردازد.
به گزارش گروه بین‌الملل ، صدراعظم آلمان به دونالد ترامپ وعده داد که آلمان تمام سعی خود را خواهد کرد که بنا به خواسته رئیس‌جمهور آمریکا سهم مالی خود را به سازمان ناتو بپردازد.

بنا به گزارش «راشا تودی» نحوه کمک مالی به سازمان ناتو یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث دونالد ترامپ و آنگلا مرکل یوده است.

پیش از این دونالد ترامپ بارها تأکید کرده بود که آمریکا تنها درصورتی به عضویت خود در سازمان ناتو ادامه خواهد داد که دیگر کشورهای اروپایی عضو «سهم عادلانه»مالی خود را بپردازند چرا که هم‌اکنون بخش زیادی از هزینه‌های ناتو را آمریکا می‌پردازد.

دونالد ترامپ در نشست خبری پس از دیدار با مرکل ضمن تأکید بر پشتیبانی آمریکا از سازمان ناتو و اعلام اینکه از آنگلا مرکل خواسته که آلمان باید سهم خود را بپردازد تصریح کرد که هم‌اکنون بسیاری از کشورهای عضو بدهکاریهای مالی زیادی داردند و سهم خود را نپرداخته اند و این اجحافی در حق آمریکا است.

دونالد ترامپ در دوران رقابتهای انتخاباتی تهدید کرد که در صورت ورود به کاخ سفید آمریکا به خاطر هزینه‌های بالا سازمان ناتو و ناکارآمدی آن از این پیمان نظامی خارج خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *