صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

لیگ بسکتبال به کودکستان تبدیل شده!/ رئیس فدراسیون دور خود حصار کشیده

۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۳۷
کد خبر: ۲۸۴۲۹۲
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
مالک باشگاه شیمیدر تهران اعتقاد دارد لیگ بسکتبال به کودکستان تبدیل شده و هیچ فضای لیگ برتری وجود ندارد.
هنریک درغوکاسیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در بازی تیمش مقابل تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اظهار داشت: همه شاهد هستند که چه اتفاقی رخ داد. بزرگترین مشکلی که باعث این تنش‌ها می‌شود، نبود افراد تخصصی روی کار است. وقتی همه چیز به روش سنتی حرکت کند قطعاً این مسائل هم ایجاد می‌شود.

وی در در مورد درگیری لفظی با ناظر بازی گفت: اگر ناظر بازی با احترام با من صحبت می‌کرد چنین اتفاقی نمی‌افتاد اما او با لحن کوچه‌بازاری و الفاظ رکیک با من برخورد کرد، انگار که سر نوه خود فریاد می‌زند! بنابراین من هم جواب دادم. این اشخاص باید آموزش ببینند اما متأسفانه آموزشی وجود ندارد و ناظران در چارت کاری خود چنین مسائلی را لحاظ نمی‌کنند.

مالک باشگاه شیمیدر تهران تصریح کرد: ما از روز اول این بحث را داشتیم و اصلاً معلوم نیست در سالن بسکتبال آزادی چه کاره هستیم. میزبان قطعاً باید سالن در اختیارش باشد اما حتی جای نشستن ما معلوم نیست. در شهرستان، مدیر تیم‌ها کنار تیم هستند که مستندات هم وجود دارد اما غفوری (ناظر بازی) با ما مشکل شخصی داشت و اصلاً با خود نگفت که امیرحسین صفرزاده، مدیرعامل باشگاه است و حق و حقوقی دارد و با لحن بد جلوی جمعیت توهین کرد.
 
درغوکاسیان خاطرنشان کرد: 6 نفر از اعضای حراست را فرستاد که صفرزاده را از سالن بیرون کنند، انگار که می‌خواهند مجرم دستگیر کنند. این موضوع در روند کار تیم تأثیر گذاشت چون تمام بازیکنان و کادر فنی حواس‌شان به درگیری متمرکز شد و تیم مقابل هم بهترین بهره را از موقعیت برد.

وی افزود: من به غفوری گفتم طبق آیین‌نامه صفرزاده را از نشستن روی نیمکت محروم کرده‌اید اما او پشت نیمکت با 3 متر فاصله نشسته و دفعه اول هم نیست که این کار را می‌کند، پس چرا در بازی‌های قبلی چیزی نگفتید و اکنون تنش ایجاد می‌کنید؟ به جای اینکه چشمتان به پله باشد، به زمین هم توجه داشته باشید. به نظر من لیگ مانند کودکستان شده و فضای لیگ برتری به هیچ عنوان وجود ندارد.

مالک باشگاه شیمیدر تهران با اشاره به احتمال حضور صمد نیکخواه بهرامی در این تیم تأکید کرد: در جریان فصل با مشحون و مقدس زاده صحبت کردیم و به این جمع‌بندی رسیدیم که اگر ما قبل از شروع بازی‌ها اسم «صمد» را به عنوان بازیکن ملی‌پوش ارائه بدهیم مشکلی از نظر آیین‌نامه وجود ندارد اما با این اتفاقاتی که افتاده، نمی‌‌دانم نظرشان را تغییر می‌دهند یا نه؟

درغوکاسیان در پایان گفت: محمود مشحون حصاری به دور خود کشیده و وارد جامعه بسکتبال نمی‌شود. از طرفی گزارش‌هایی که به او ارائه می‌شود یکطرفه است و مشحون براساس آن تصمیم می‌گیرد که کاملاً به ضرر بسکتبال است و تنش ایجاد می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *