صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اولین همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم زندان‌های استان تهران برگزار شد

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۸۰۰۶۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
اولین همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم زندان‌های استان تهران ‌با حضور معاون دادستان کل کشور برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان تهران، از کارکنان و مددجویان قرآنی زندانهای استان در محل بازداشتگاه اوین با حضور مسئولین و مددجویان تجلیل شد.

در این مراسم که فیروزی معاون دادستان کل کشور، بختیاری رئیس حوزه ریاست دادستانی کل کشور و قاضی دیوانعالی کشور  و محبی مدیر کل زندانهای استان تهران حضور داشتند، جایگاه ارزشمند قرآن کریم در سلامت روح و جسم مورد بررسی قرار گرفت.

بختیاری در سخنانی ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات سازنده صورت گرفته در راستای اجرایی نمودن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم قوه قضاییه در حوزه مباحث آموزشی قرآنی در زندانهای استان از تلاش های صورت گرفته در این حیطه ، برگزاری اینگونه مراسمات را نشانه حمیت مسئولین زندانهای استان در پیشبرد اهداف قرآنی دانست و با ابرازخشنودی گفت: نقش قرآن در تمام زمینه های زندگی برای نیل به سلامت و خوشبختی ابناء بشر بر کسی پوشیده نیست به نحوی که غیر مسلمین نیز به این امر اذعان داشته اند و با اشاره به مددجویان ادامه داد رو آوردن هر انسانی در متن قرآن کریم موهبتی است الهی که شامل بندگان وارسته باری تعالی می شود و از آنان خواست تا رهنمودهای قرآن کریم را سرمشق زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهند .

وی در ادامه افزود: در بازدیدی که به همراه مسئولین مربوطه از داخل بازداشتگاه اوین داشته ایم اقدامات صورت گرفته در مباحث فرهنگی ،آموزشی ، حرفه آموزی ، ورزشی ، قضایی و رسیدگی به مشکلات مددجویان در این مرکز قابل ستایش بوده و امیدوارم این تلاش ها مستمر باشد .
در این مراسم همچنین تعدادی از مددجویان به صورت نمادین به مسابقات حفظ و قرائت قرآن پرداختند که مورد تشویق حضار قرار گرفته و درپایان از مقام آوران مسابقات قرآنی در سطح کارکنان و مددجویان با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *