صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

امام خمینی(ره) انسجام عملی را در کشور برای مبارزه با شاه ایجاد کرد

۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۷۷۵۱۷
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی که در جریان انقلاب اتخاذ کرد یک انسجام عملی و عینی را در روشن کردن و افزایش آگاهی ملت ایران ایجاد کرد.
آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره وقوع انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در نتیجه ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی در قبال ملت ایران صورت گرفت.

وی افزود: فساد مالی و اخلاقی رژیم شاه به گونه‌ای در جامعه مشخص و روشن بود که ملت ایران یک صدا و منسجم به رهبری امام خمینی(ره) علیه این رژیم قیام کرده و نهضت انقلاب را از سال 1342 به راه انداخته و در 22 بهمن 57 عملیاتی کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه‌علمیه قم تاکید کرد: امام خمینی (ره) با درایت و هوشمندی که در جریان انقلاب اتخاذ کرد یک انسجام عملی و عینی را در روشن کردن و افزایش آگاهی ملت ایران ایجاد کرد و سبب شد تا مردم نسبت به ظلم و ستم رژیم‌شاهی وارد عمل شوند.

ممدوحی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با درایت تمام و صبر و حوصله جریان انقلاب را علی‌رغم طولانی شدن به پیش برد و در این مسیر حتی لحظه‌ای درنگ نکرد و توانست همه ملت را در جریان انقلاب یک صدا کند.

وی درباره نقش خود در جریان انقلاب اظهارکرد: بنده به عنوان یک طلبه در حوزه مشغول به تحصیل بودم که در کنار آن فعالیت‌های انقلابی را نیز انجام می‌دادم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: تلاش برای روشن کردن و آگاهی دادن به مردم در شهر قم و تهران نسبت به اقدامات ظالمانه رژیم شاه به خصوص در تبدیل کردن کشور به خانه بیگانگان از اموری بود که در زمان انقلاب از سوی بنده و دوستانم صورت می گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ما در زمان انقلاب با توزیع اعلامیه‌های امام خمینی(ره) و کتاب‌های ایشان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اقدامات لازم را انجام می‎دادیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *