صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت است

۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵:۰۱
کد خبر: ۲۷۴۴۴۸
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است.
به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، سردار محمد مارانی در بیانیه‌ای فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفته و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه‌ای است که اندیشه‌ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

در این بیانیه آمده است: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران است.

این بیانیه می‌افزاید: اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را به مردم شجاع و دلاور استان سیستان و بلوچستان که با پیروی از مقام معظم رهبری، وحدت و همدلی باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شده‌اند را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور زیر سایه اسلام ناب محمدی (ص) خواستارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *