صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

برداشت موانع برای بازگشت ایران به صحنه بین المللی

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۴۷
کد خبر: ۲۷۴۱۳۲
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
وزیر راه و شهرسازی گفت: با اقدامات انجام شده موانع حضور ایران در صحنه بین المللی را برمی‌داریم و امیدوارم به جایگاه شایسته ایران در دنیا برگردیم.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، عباس آخوندی در مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: روز ورود امام عزیز به ایران عزیز آغاز یک عصر نو برای ملت ایران است. این روز، روز پایان رژیم شاهنشاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی با اشاره به این‌که همواره به  12 بهمن به عنوان روزی که شاهد خلاقیت است نگاه می‌کنم،‌ بیان کرد:‌این روز یک نشانه برای دیدن افق‌های دوردست است. دیدن افق‌هایی است که باید برای نسل‌های بعدی ایجاد کنیم.
 
وزیر راه و شهرسازی با یادآوری این‌که سال گذشته مرحوم هاشمی را در این سالن داشتیم و وی از خاطرات و از راه آینده گفت،‌ تصریح کرد: قهرمانان بزرگ یکی پس از دیگری می‌روند اما این ملت ایران است که همچنان هست. به جای این‌که رو به گذشته داشته باشیم باید رو به آینده داشته باشیم و آینده ایران را ببینیم.
 
آخوندی تاکید کرد: با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب همچنان توفنده به راه خود ادامه می‌دهد و همچنان به همبستگی ملت ایران خوشبین هستیم. اینک که دولت با تدبیر سترگ و اقدامات شجاعانه موانع حضور ایران در صحنه بین المللی را برمی‌دارد امیدوارم به جایگاه شایسته ایران در دنیا برگردیم.
 
 وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امروز روز یاداوری از فداکاری‌ها و شهامت‌هاست، باید یادی کنیم از آتشنشانان عزیز که برای حفظ جان مردم جانفشانی کردند. امیدوارم همه ما به سهم خود در تبیین گذشته و باز کردن راهی برای آینده تلاش کنیم.
 
وی در انتها خاطر نشان کرد:‌ باید بدانیم ایرانی که به ما سپرده شده چگونه به نسل بعدی می‌سپاریم و بتوانیم نسلی را برای ایران تریبت کنیم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *