صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نامه 23 تن از مقامات ارشد دولت‎های پیشین آمریکا به ترامپ/برای مقابله با ایران باید با منافقین همکاری بیشتری داشت

۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۵۰
کد خبر: ۲۶۸۱۹۷
گروهی از مقامات سابق آمریکا با ارسال نامه‌ای به دونالد ترامپ از وی خواسته‌اند رویکردهای خصمانه‌ آمریکا علیه ایران را شدت ببخشد.
به گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه شبکه خبری « فاکس‌نیوز» گزارش داد که اخیرا به نامه‌ای دست یافته که در آن بیش از 20 از نفر مقامات ارشد دولت های سابق آمریکا از دونالد ترامپ خواسته‌اند که برای مقابله با ایران با مخالفان این کشور همکاری و تعامل بیشتری داشته باشد.

در این نامه که 23 تن از مقامات ارشد آمریکا آن را امضاء کرده اند از ترامپ خواسته شده که به طور مشخص با گروهک تروریستی منافقین همکاری بیشتری داشته باشد چرا که این گروه آشکارا خواستار سرنگونی نظام حاکم ایران است.

در بخش دیگری از این نامه ادعا شده که سیاست های ایران منافع راهبردی و سیاست های آمریکا و متحدانش در خاورمیانه را هدف قرار داده و آمریکا نیاز دارد که برای دفاع از اعتبار و نفوذ خود در جهان رویکرد دیگری در قبال ایران در پیش گیرد.

از جمله امضاکنندگان این نامه «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک، «جو لیبرمن» سناتور سابق، «مایکل مک کیسی» دادستان سابق کل آمریکا و «هیو شلتون» رئیس سابق ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون هستند.

پیش از این نیز گروهی از فراری های ضد انقلاب با ارسال نامه‌ای به دونالد ترامپ از رئیس جمهور آتی آمریکا خواسته بودند که سیاست های تهاجمی‌تری علیه ایران اتخاذ کند و به ویژه توافق هسته‌ای با ایران را بازبینی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *