صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس‌جمهور افغانستان: عاملان کشتار "مردم افغانستان" در امان نخواهند بود

۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۱
کد خبر: ۲۶۶۴۰۴
دسته بندی‌: بین الملل- جهان ، عمومی
ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی روز گذشته افغانستان، این عملیات‌های جنایت‎کارانه را دشمنی علیه مردم و بشریت دانست و تأکید کرد: عاملان این جنایت در هیچ نقطه افغانستان در امان نخواهند ماند.
به گزارش سرویس بین الملل محمد اشرف غنی رئیس‌جمهور افغانستان ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی روز گذشته در افغانستان، این عمل جنایت‎کارانه را دشمنی علیه مردم و بشریت دانست و تأکید کرد: عاملان  این جنایت در هیچ نقطه افغانستان در امان نخواهند ماند.
 
رئیس جمهور افغانستان در پیامی جداگانه حمله تروریستی شب گذشته در قندهار را محکوم و  ضمن تقبیح این حمله وحشیانه گفت: دشمنان ثبات و ترقی افغانستان، با انجام چنین اعمال تروریستی نمی‌توانند اعتماد و اراده قوی مردم ما را در راستای آبادانی و پیشرفت کشور ضعیف سازند.
 
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت: رئیس‌جمهور افغانستان به مسئولان مربوطه دستور داد که از تمام امکانات به منظور درمان زخمی‌های این حوادث استفاده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.
 
در حمله انتحاری ولایت هلمند 4 نفر کشته و 7 نفر دیگر زخمی شده‌اند، همچنین در حمله به دارالامان کابل 45 نفر کشته و 157 نفر زخمی شدند.
 
شب گذشته نیز در حمله انتحاری به میهمان‌سرای در قندهار شماری از مقامات بلندپایه و مأموران دولتی قندهار و دیپلمات‌های امارات متحده عربی، کشته و زخمی شدند.
 
 /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *