صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئیس جمهور افغانستان: سیاست‌های خصمانه علیه "افغانستان" در تاریخ دفن می‌شوند

۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵:۰۲
کد خبر: ۲۶۵۶۰۵
دسته بندی‌: بین الملل- جهان ، عمومی
رئیس جمهور افغانستان در نشستی با عنوان بزرگداشت از قربانیان شهدای نیروهای امنیتی این کشور گفت: پیام افغانستان به مخالفان دولت روشن است، هر کسی در افغانستان سیاست‌های خصمانه دنبال کند در تاریخ دفن خواهد شد.
به گزارش سرویس بین الملل محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در نشست بزرگداشت از قربانیان و شهدای نیروهای امنیتی افغانستان امروز در کابل گفت:  پیام افغانستان به مخالفان دولت روشن است، هر کسی در افغانستان سیاست‌های خصمانه دنبال کند در تاریخ دفن خواهد شد.
 
رئیس جمهور افغانستان  افزود: دشمنان افغانستان ۲ سال است که در محاسبات خود اشتباه می‌کنند به آنها توصیه می‌کنیم که دیگر این اشتباهات تکرار نشود.
 
وی  تصریح کرد: سیاست‌های نادرست و تبعیض در ارتش جایگاهی ندارد و اقوام هزاره، تاجیک، پشتون، ازبک و سایر اقوام همه مسلمان و افغان هستند.
 
رئیس جمهور افغانستان تأکید کرد: خاک افغانستان به مردم این کشور صدقه داده نشده و هزاران سال است که مردم افغانستان این خاک را با خون خود حفظ کرده و خواهند کرد.
 
اشرف غنی در این نشست از بازبینی قانون تدارکات نیروهای امنیتی افغانستان خبر داد و گفت:‌ بر اساس دستور جدید نیروهای امنیتی افغانستان بخوبی تامین و تجهیز خواهند شد.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *