صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

روسیه و فیلیپین رزمایش دریایی برگزار می‎کنند

۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۸
کد خبر: ۲۶۳۱۵۶
خبرگزاری رویترز گزارش داد که ارتش روسیه با اعزام دو کشتی جنگی به «مانیل» قصد دارد که برای به نمایش گذاشتن توانایی های خود در زمینه مبارزه با تروریسم و مقابله با دزدان دریایی رزمایش دریایی مشترکی با ارتش فیلیپین برگزار کند.
به گزارش گروه بین‌الملل ، خبرگزاری «رویترز» گزارش داد که ارتش روسیه با اعزام دو کشتی جنگی به «مانیل»  قصد دارد که رزمایش مشترکی با ارتش فیلیپین برگزار کند.

بنا به گزارش «رویترز» هدف از این رزمایش مشترک کمک به مبارزه با تروریسم و مقابله با دزدان دریایی است.

دریادار «ادوارد میخائیلف» گفت که اواخر هفته گذشته کشتی جنگی ضد زیر دریایی «ادمیرال ترایباتس» و تانکر دریایی «بوریس بوتوما» به آب های فیلیپین وارد شده تا توانایی های ضد تروریسم  خود را به نمایش بگذارند.

دریادار «میخائیلف» در کنفرانسی خبری ضمن اشاره به اینکه روسیه هم اکنون در حال اجرای رزمایش مشترک با ارتش اندونزی است اظهار کرد که بزرگترین مشکل هم اکنون جهان تروریسم و دزدان دریایی هستند و رزمایش ما در راستای مبارزه با این  موضوع مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسکو در پی امنیت پایدار در منطقه است ادامه داد که ارتش روسیه تمایل دارد که نیروهای فیلیپین را در زمینه مبارزه با تروریسم و نحوه مواجهه با دزدان دریایی آموزش بدهد.

سخنگوی ارتش فیلیپین نیز در گفت وگو با «رویترز» اظهار داشت کخ این رزمایش نخستین همکاری رسمی با ارتش روسیه است.

«رویترز» همچنین می افزاید که واشنگتن و فیلیپین سالانه رزمایش دریایی مشترک برگزار می کنند اما رئیس جمهور فیلیپین اخیرا به وزارت دفاع این کشور دستور داده که در خصوص رزمایش‌های مشترک با واشنگتن تجدید نظر کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *