صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

کشف 760 بطری مشروبات الکلی قاچاق از بار هسته خرما

۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۶۱۹۳۲
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف يک محموله کالای قاچاق جاساز در بار هسته خرما به ارزش دو ميليارد و 400 ميليون ريال خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، سردار کامرانی صالح  گفت : به لحاظ وضعیت جغرافیایی خاص البرز ، نزدیکی به پایتخت و قرارگرفتن در شاهراه اتصال استان های غرب و مرکز کشور ، حساسیت و اهمیت ویژه این استان را در انتقال و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دو چندان می کند.

وی گفت : پلیس البرز در اجرای تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری ، مقابله با قاچاق و قاچاقچیان کالا را همواره به عنوان یکی از اولویت های اساسی خود قرارداده و با اقدامات فنی و اطلاعاتی مستمر و پردامنه توانسته بخش اعظمی از محموله های قاچاق را قبل از دپو یا توزیع در شبکه فروش در این استان توقیف و تحویل مراجع قضائی دهد.

سردار کامرانی صالح افزود: در همین راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی طی رصد اطلاعاتی فعالیت قاچاقچیان غرب کشور ، اطلاع یافتند که قاچاقچیان حرفه ای قصد دارند با استفاده از یک دستگاه کامیون یک محموله کالای ممنوعه قاچاق را به تهران منتقل کنند.

وی بیان داشت:  با هماهنگی مقام قضائی سه اکیپ از ماموران به اتوبان "قزوین - کرج" اعزام و پس از رصد و شناسایی کامیون مورد نظر، خودرو را با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حوالی پل فردیس متوقف ، راننده را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده دو میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون که حاوی کیسه های هسته خرما بود ، 760 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی،  32 هزارو 40 عدد انواع قرص نیروزا ، پنج هزارو 760 ثوب روسری،  175 دستگاه جک برقی و  375 دست کت وشلوار را که به طرز ماهرانه ای در بار هسته های خرما جاسازی شده بود کشف شد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *