صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

گرگ‌های حریص دندان طمع برای نظام اسلامی تیز کرده‌اند

۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰:۰۱
کد خبر: ۲۶۱۳۰۸
عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه گرگ‌های حریص جهان از پیروزی ایران در خاورمیانه ناراحت‌اند، گفت: اینکه فکر کنیم با تمام شدن جریان سال ۸۸ فتنه در کشور از بین رفته و دیگر این حوادث تکرار نخواهد شد ساده‌اندیشی است.
به گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله سید هاشم بطحایی بابیان اینکه اتفاقات جریان سال 88 بسیار تلخ و زننده بود، اظهار داشت: منشأ این اتفاق‌ها سادگی و جهل افرادی بود که در انقلاب نقش داشتند و این‌ چنین حوادثی را به وجود آوردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دعوای این افراد برای رسیدن به ریاست بود و به خاطر شریعت و اسلام این مسائل به وجود نیامد.

وی گفت: امام صادق (ع) دراین‌باره می‌فرمایند دنبال ریاست نروید، و به‌وسیله ما، ما را وسیله ارتزاق خود قرار ندهید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در جریان 88 طرفین نیامده کوتاه نیامده و از پس پرده دیگران، این افراد را تشویق به درگیری می‌کردند و سوژه دست دشمن دادند.

آیت‌الله بطحایی با اشاره به اقدامات دشمن علیه ایران بعد از انتخابات سال 88 گفت: دشمن در این جریان مقدسات ما را زیر سؤال برد, ما  از ریزش جمعیت خود بیزاریم و نمی‌خواهیم به مردم کوچک‌ترین انگی زده شود.

وی بابیان اینکه پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند " مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود"گفت: ایران امن‌ترین کشور دنیا است، و ما در برابر شهدا، پیامبر اکرم ( ص) و ائمه ( ع) مسئولیم که نگذاریم این کشتی آسیب ببیند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این کشتی در برابر امواج خروشان شرق و غرب و حتی حاشیه‌نشین‌های خلیج که با ترفندهای مختلف اسرائیل را فراموش کردند و علیه ما توطئه می‌کنند، قرار دارد.

آیت‌الله بطحایی با تأکید بر هوشیاری ملت ایران در برابر بیگانگان گفت: کسانی که این جریان را به وجود آوردند باید عذرخواهی کرده و بازگردند.

وی بابیان اینکه ملت شریف ایران در حال آزمون است، گفت: اینکه فکر کنیم با تمام شدن جریان سال 88 فتنه در کشور از بین رفته و دیگر این حوادث تکرار نخواهد شد ساده‌اندیشی است و محال است که گرگی دست از گله بردارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: گرگ‌های حریص جهان از پیروزی ایران در خاورمیانه ناراحت‌اند و آمریکا و انگلیس که ادعای میراث‌خواری چندین ساله را داشته‌اند و امروز  تمامی ملت ایران وظیفه مقاومت و پایداری در برابر دشمن را دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *