صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دولت باید هر چه زودتر سامانه ثبت حقوق مقامات را راه اندازی کند

۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۵۲
کد خبر: ۲۶۰۲۷۶
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: دولت باید هر چه سریع تر در جهت راه اندازی سامانه ثبت حقوق مقامات وارد عمل شود.

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره موافقت مجلس با راه اندازی سازمانه ثبت حقوق مقامات اظهار کرد: امروز مجلس مصوبات خوبی را درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و رفع تبعیضاتی که نسبت به آنها وجود داشته است تصویب کرد که امیدواریم از سوی دستگاه های اجرایی عملیاتی شود.

وی افزود: درباره شفاف سازی حقوق مدیران و مقامات نیز در جلسه امروز تصمیمات خوبی گرفته شد ولی ما معتقدیم که باید موارد دیگری نیز به این موضوع اضافه شود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: با توجه به مصوبه امروز مجلس دولت مکلف شده است که در راستای تعیین حقوق و مزایای مدیران و مسئولان و سایر کارکنان دستگاه های اجرایی اقدامات لازم را انجام دهد بنابراین بدون شک دولت باید برای تصویب و اصلاح حقوق و مزایا با توجه به تصمیم مجلس وارد عمل شود و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خاطر نشان کرد: بدون شک با توجه به اینکه این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است و باعث می شود که جلوی سو استفاده های برخی از افراد در جهت استفاده از بیت المال و دریافت حقوق های نجومی گرفته شود باید هر چه سریع تر اجرایی و عملیاتی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *