صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

برداشت قدوسی از اظهارات ظریف اشتباه بود/ فیلمی از جلسه وزیر خارجه وجود ندارد

۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۲۹
کد خبر: ۲۵۹۲۶۴
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نعمتی گفت: کریمی قدوسی پیرامون اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی دچار اشتباه برداشت شده است و بحثی که ظریف در کمیسیون امنیت ملی مطرح کرده، در مورد قانون داماتو بوده است.

بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره حواشی جلسه وزیر امور خارجه کشورمان با اعضای کمیسیون امنیت ملی، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که هیچگونه فیلمی پیرامون اظهارات محمد جواد ظریف در جلسه با کمیسیون امنیت ملی مجلس وجود ندارد و تنها یک نوار صوتی درباره این اظهارات وجود دارد که با حضور بنده و کریمی قدوسی این نوار مورد بازبینی قرار گرفت.

وی افزود: کریمی قدوسی پیرامون اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی دچار اشتباه برداشت شده است و بحثی که ظریف در کمیسیون امنیت ملی مطرح کرده است در مورد قانون داماتو بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: ظریف در جلسه با کمیسیون امنیت ملی در مورد قانون داماتو تاکید کرده است که این قانون دارای چند استراتژی بوده است که بنده درباره یکی از استراتژی ها که اولویت اول بوده است اشتباه کردم و باید آن را انجام می دادم.

نعمتی خاطر نشان کرد: اظهارات ظریف فقط و فقط درباره اشتباهش پیرامون استراتژی قانون داماتو بوده است و هیچ ربطی به کلیات برجام ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *