صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بهره وری بهينه از امکانات نيازمند بکارگيری نيروي انسانی دلسوز است

۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۵۸۶۷۹
فرمانده مرزبانی گفت:چنانچه بهترين امکانات و تجهيزات شناوری را داشته باشيم، اما نيروی لايق و دلسوز نداشته باشيم موجب از بين رفتن امکانات و يا عدم بهره برداری آن مي شود.
به گزارش گروه جامعه ،سردار قاسم رضایی در سفر به استان مازندران از پایگاه دریابانی "امیرآباد" و تجهیزات شناوری ناوگروه شناوری شماره دو این پایگاه و نیزمنطقه حفاظت شده "میانکاله" به صورت میدانی بازدید کرد.

وی درجمع كاركنان پایگاه دریابانی امیر آباد گفت: این سربلندی، سرافرازی و استقلال کشور مردم ایران را مدیون خون پاک شهیدان هستیم و در سایه تلاش و همدلی کارکنان مرزبانی در سراسر کشور، اثر بخشی امنیت کشور بسیار قابل توجه است.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد : سرمایه اصلی مرزبانی، نیروی انسانی است و چنانچه بهترین امکانات و تجهیزات شناوری داشته باشیم، اما نیروی لایق و دلسوز نداشته باشیم موجب از بین رفتن امکانات و یا عدم بهره برداری آن می شود، بنابراین انتظار است همکاران با تمام جدیت از داشته ها و منابع موجود پاسداری کنند.

سردار رضایی  ضمن تشکر از همت و اراده کارکنان در پیشبرد اهداف و مقاصد سازمان در ارتباط با اهمیت و اهتمام مضاعف به وظایف ذاتی بیان کرد: صرف نظر از موانع، مشکلات و محدودیت ها باید همه کارکنان همت و اراده خود را در جهت پیشبرد اهداف و مقاصد سازمان به کار گرفته تا انشاء الله به نقطه مطلوب و قابل قبول برسیم.

وی در پایان بر توجه و بكارگیری کامل دستورات و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری در تمام عرصه ها و ماموریت ها تاکید کرد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *