صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رسیدگی به 908 پرونده تعزیراتی از ابتدای مردادماه

۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶:۰۷
کد خبر: ۲۵۷۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: از ابتدای مردادماه امسال تاکنون، ۹۰۸ پرونده تخلفاتی وارد اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان شده که متخلفان به میزان ۹ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: از ابتدای مردادماه امسال تاکنون، ۹۰۸ پرونده تخلفاتی وارد اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان شده که متخلفان به میزان ۹ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
به گزارش ، سید مرتضی مدنی فدکی در زمینه عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در مردادماه امسال، اظهار کرد: از ابتدای مردادماه تاکنون، 908 پرونده تخلفات اعم از بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات وارد این اداره کل شده که از این میزان 655 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.
وی افزود: متخلفان به میزان 9 میلیارد و 235 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده‌اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیشترین میزان تخلفات صورت گرفته در مردادماه سال جاری مربوط به کالا و خدمات و سپس قاچاق کالا و ارز و در نهایت بهداشت، دارو و درمان است.
مدنی فدکی گفت: بیشترین ورودی پرونده اختصاص به شهرستان زاهدان و زابل دارد و کمترین ورودی پرونده را هم در شهرستان چابهار داشته‌ایم.
وی تصریح کرد: هدف ما حفظ حقوق مردم است و در این زمینه تمام تلاشمان را به کار بسته‌ایم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همان گونه که از ابتدای سال طرح‌های مختلفی از جمله طرح نوروزی، طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و طرح ضیافت برای رفاه و آسایش هم‌استانی‌ها برگزار شده، در حال حاضر نیز طرح تابستانه در حال برگزاری است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *