صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آیا می توان از رژیم غذایی غذایی دیگران الگو گرفت؟

۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵:۰۱
کد خبر: ۲۵۷۴۶۳
عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: تدابیر و توصیه‌های لاغرشدن، عمومی نیست و تا جایی که به تندرستی فرد آسیب نرساند، قابل اجرا است و حتماً باید با مشورت پزشک متخصص طب ایرانی و زیر نظر وی انجام شود.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از تسنیم, مریم ایران‌زاد اصل، درباره لاغر شدن اظهار داشت: تدابیر و توصیه‌های لاغر شدن، عمومی نیست و تا جایی که به تندرستی فرد آسیب نرساند، قابل اجرا است و حتماً باید با مشورت پزشک متخصص طب ایرانی و زیر نظر وی انجام شود.

تأثیر آب و هوا بر لاغرشدن 

عضو انجمن علمی طب سنتی افزود: ماندن در آب و هوای گرم و خشک, آفتاب گرفتن، بدن را لاغر می‌کند و قرار گرفتن در آب و هوای مرطوب و در سایه چاق کننده است.

ایران‌زاد اصل بیان کرد: بهتر است در منزل و محل کار، از وسایل گرم کننده و خنک کننده رطوبت‌زا مانند کولر آبی یا بخور، استفاده نشود.

وی عنوان کرد: افرادی که از سرزمین‌های گرم و خشک به مکان‌های سرد و تر مهاجرت می‌کنند، استعداد بیشتری برای چاق شدن پیدا می‌کنند و به‌عکس، مثلاً افرادی که از استان‌های کویری ایران مانند کرمان به آب و هوای سرد و تر حاشیه دریای خزر مهاجرت می‌کنند اگر مراقب نوع تغذیه و سبک زندگی خود نباشند، به‌سرعت افزایش وزن پیدا می‌کنند.

تأثیر آداب خوابیدن بر لاغرشدن

عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: پرهیز از خواب طولانی, خوابیدن به‌هنگام بین ساعت 10ــ9 شب, سحرخیزی, خوابیدن با معده سبک و پرهیز از خواب بلافاصله پس از غذا (فاصله دست‌کم 3ــ‌‌2 ساعت) و پرهیز از خواب در روز در لاغر شدن افراد مؤثر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *