صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

استقرار سایت ویژه برف روبی در میدان آزادی

۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰:۰۱
کد خبر: ۲۵۳۳۸۸
شهردار منطقه 9 با اشاره به مشکلات ناشی از بارش های جوی و یخ زدگی معابر از استقرار یک سایت ویژه برف روبی در میدان آزادی خبر داد و گفت: همه محورهای منتهی به میدان نیز در اولویت ویژه قرار دارند.
به گزارش گروه جامعه ، حمید محسنی گفت: میدان آزادی و معابر منتهی به این میدان بزرگ در اولویت طرح نگهداشت قرار گرفته و از حساسیت ویژه ای برخوردار است. 

وی گفت: براساس جلساتی که با نهادهای خدمت رسان و مجموعه فرودگاه داشتیم این هم افزایی و تعامل وجود دارد تا مشکلات ناشی از بارش های جوی در کمترین زمان ممکن مرتفع شود. 

شهردار منطقه 9 ادامه داد: امسال ستاد برف روبی همه حساسیت خود را به بزرگراه های سطح محدوده از قبیل یادگار امام(ره)، لشکری، سعیدی و فتح و معبر اصلی منطقه که همان خیابان آزادی است معطوف کرده و سایت های برف روبی در حاشیه این نقاط پر تردد جانمایی شده است. 

وی اذعان داشت: علاوه بر 5 سایت اصلی برف روبی در محلات 9گانه،50 مخزن شن و نمک در سطح محدوده جانمایی و گروه های عملیاتی نیز مشخص شده تا در زمان بارندگی خدمت رسانی کنند. 

محسنی با بیان اینکه اکیپ های برف روبی همواره باید آمادگی لازم را داشته باشند نیز گفت: با توجه به حضور فعال عوامل برف روبی و تجهیز ماشین آلات از هرگونه یخ زدگی و لغزندگی در معابر جلوگیری می کنیم. 

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: آموزش های لازم درخصوص برف روبی و نحوه شن پاشی به عوامل کارگری داده شده و سایت های برف روبی در کمترین زمان ممکن تجهیز خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *