صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ترکمنستان بر گسترش فعالیت‌های ورزشی در "افغانستان" تأکید کرد

۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۴۹۲۹۵
دسته بندی‌: بین الملل- جهان ، عمومی
قربانقلی بردی محمدوف رئیس‌جمهور ترکمنستان پیشرفت‌های ورزش افغانستان و موفقیت جوانان افغانستان را قابل تقدیر دانست و گفت: ما آماده هستیم تا زمینه‌ تمرینات ورزشی را برای جوانان ورزشکار افغانستان در داخل این کشور فراهم سازیم.
به گزارش سرویس بین الملل محمداشرف غنی رئیس‌جمهور افغانستان و قربانقلی بردی محمدوف رئیس‌جمهوری ترکمنستان در یک ملاقات دوستانه، بر تقویت مناسبات و همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف بین 2 کشور تأکید کردند.
 
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت: در این دیدار که شب گذشته در اقامتگاه رئیس‌جمهور افغانستان در پایتخت ترکمنستان انجام شد، رئیس‌جمهور ترکمنستان، حضور رئیس‌جمهور افغانستان را به این کشور خیر مقدم گفت و از پذیرفتن دعوت جهت شرکت در کنفرانس جهانی حمل و نقل پایدار از وی تشکر کرد.
 
رئیس‌جمهور ترکمنستان در این دیدار  با اشاره به پیشرفت‌های ورزش افغانستان و موفقیت جوانان افغانستان در عرصه ورزشی، گفت: ما آماده هستیم تا زمینه‌ تمرینات ورزشی را برای جوانان ورزشکار افغانستان در داخل این کشور فراهم سازیم.
 
رئیس‌جمهور افغانستان نیز  از استقبال گرم و مهمان‌نوازی رئیس‌جمهور ترکمنستان قدردانی کرد و گفت: تحکیم روابط و همکاری‌ها طی یک و نیم سال گذشته بین 2 کشور، باعث پیشرفت و توسعه منطقه خواهد شد.
 
 /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *