صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

محدودیت های ترافیکی جاده های خراسان رضوی در ایام شهادت امام رضا(ع)

۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۲۳
کد خبر: ۲۴۸۹۱۶
رئيس پليس راه استان خراسان رضوی محدودیت های ترافیکی ایام آخر ماه صفر در این استان را اعلام کرد.
به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ هادی امیدوارضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر صفر گفت: همچون سنوات گذشته، پلیس راه با آمادگی کامل و با بهره گیری از تمام توان خود در دهه آخر صفر، اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات آغاز کرده است.
 
وی افزود: با توجه به خیل عظیم مشتاقان امام هشتم(ع) در سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع)برای جلوگیری از حوادث ناگوار و تسهیل در عبور و مرور تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر و كامیون و كامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای یکشنبه، دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه در محورهای اصلی استان ممنوع است.
 
سرهنگ امیدوار تصریح کرد: در همین راستا تردد انواع موتورسیكلت(به جزء موتور سیکلت های امدادی و انتظامی جهت انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک) از ساعت 7صبح تا 24 روزهای یکشنبه و چهارشنبه در محور سبزوار- مشهد، مشهد-تربت حیدریه، مشهد-قوچان و بالعكس ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به تردد زائران پیاده از محور قدیم مشهد – ملک آباد تردد وسایل نقلیه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه  ممنوع است.
 
وی تاکید کرد: تردد كلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد – ملک آباد در روز چهارشنب نیز تا ساعت 12 ممنوع و از ساعت14 تا 24 تردد خودروها به سمت جنوب (باغچه ) یكطرفه بوده و مسیر جایگزین ،آزاد راه شهید شوشتری است.
 
رئیس پلیس راه خراسان رضوی در خاتمه از رانندگان خواست که به توصیه های ایمنی پلیس توجه لازم را داشته باشند و از عجله و شتاب خودداری کنند. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *