صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ساخت فصل سوم "هوش سیاه" در هاله ای از ابهام/باکیده باز هم جلوی دوربین می رود؟

۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱:۵۶
کد خبر: ۲۴۸۰۷۴
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
آب پرور در خصوص ساخت فصل سوم سریال "هوش سیاه"، از مشخص نبودن وضعیت تولید این اثر سخن گفت.
مسعود آب پرور کارگردان عرصه تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در حال حاضر صحبتی برای ساخت فصل سوم سریال "هوش سیاه" صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: البته طرحی برای ساخت سری جدید این اثر تلویزیونی وجود دارد اما تا زمانی که به نتیجه نرسد، نمی توان در این خصوص صحبت کرد.


کارگردان فصل اول و دوم سریال پرمخاطب " هوش سیاه" در پاسخ به این پرسش که در صورت تولید فصل سوم این اثر تلویزیونی، آیا کیکاووس باکیده نقش اصلی را ایفا می کند یا خیر، اظهار کرد: طبیعتاَ در این روند باید ببینیم فصل سوم "هوش سیاه" ساخته می شود یا نه، در صورت ساخته شدن چه داستانی دارد و در ادامه چه روندی را طی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این روزها همچنین کار جدیدی در دست تولید ندارم.


گفتنی است، فصل اول و فصل دوم سریال تلویزیونی " هوش سیاه" به کارگردانی و نویسندگی مسعود آب پرور به موضوع مبارزه پلیس آگاهی با جرایم رایانه ای پرداخته و تخلفات گروه های مخرب در حوزه رایانه ، نرم افزار و الکترونیک را مورد توجه قرار می دهد.

این اثر تلویزیونی که از شبکه سه سیما پخش می شد، با بازی درخشان کیکاووس باکیده و هنرمندان دیگری همچون حسین یاری، روح الله کمانی، سودابه بیضایی، صدرالدین حجازی، کمند امیر سلیمانی، ارسلان قاسمی، بهرنگ علوی، بهزاد خداویسی، رضا توکلی و داریوش اسدزاه با شیوه پرداختن بسیار حرفه ای به سوژه سریال، توانست تا درصد بسیار بالایی رضایت مخاطبان سیما را به دست آورد و اثری جدید و جذاب در حوزه داستان های پلیسی محسوب می شود.



نظرات بینندگان
محمد
|
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
لطفاً فصل یک را هم دوباره درست کنید. خیلی بد تموم شد آخرش
saba
|
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
اقا همکاری کنید با اقای اب پرور بزارید بسازه سریال رو , ۴ سال گذشت و هنوز ما منتظریم
مسعود
|
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
منتظر فصل سوم هستیم...
محمد
|
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
ای کاش فصل سوم این سریال ساخته بشه کارگردان این سریال بدونه بنده هر دو ماه یکبار سری اول و دوم این سریال رو میبینم و همیشه هم افسوس از ساخته نشدن سری سوم این سریال می خورم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *