صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تعاونی‌هایی که زندگی روستاییان زابل را ارتقا داد

۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۴۷۸۸۱
فرماندار زابل گفت: اقدامات بسیار خوبی برای ارتقا زندگی مردم توسط بنیاد برکت در این شهر انجام شده است.
هوشنگ ناظری در خصوص عملكرد بنیاد بركت در شهرستان زابل اظهار داشت: بنیاد بركت در استان سیستان و بلوچستان اقدامات و فعالیت های بسیار مؤثر و ماندگاری انجام داده است كه رضایت‌مندی و خشنودی مردم منطقه را به دنبال داشته است. 

وی با بیان این‌كه یكی از مهم‌ترین و بهترین كارهایی كه این بنیاد در سیستان و بلوچستان انجام داده است، ساخت مدارس و مراكز آموزشی و تجهیز آن با بهترین و به‌روزترین امكانات آموزشی بوده است، گفت: از مسئولان این بنیاد تقاضا داریم كه به شهرستان زابل در بخش ساخت مدارس و مراكز آموزشی نگاه ویژه‌‌تری داشته باشند.

فرماندار زابل با اشاره به مشكلات خشكسالی، بیكاری، معضلات واحدهای تولیدی و عدم نقدینگی در شهرستان، بیان داشت: بنیاد بركت با راه‌اندزی تعاونی‌ها و كمك به روستاییان و كشاورزان توانسته خدمات شایانی را به مردم انجام دهد كه خواهشمندیم مانند گذشته و با واگذاری سهام تعاونی‌ها به مردم مناطق محروم در پیشرفت و آبادانی استان اقدامات لازم را انجام دهند.

ناظری با بیان این‌كه بنیاد بركت توانسته با كمك و مشاوره به واحدهای تولیدی در مسیر تولید و اشتغال كشور نیز قدم بردارد، گفت: از مسئولان بنیاد بركت درخواست داریم از این به بعد هم در تمامی زمینه‌ها همراه و یاور ما باشند و نسبت به برطرف كردن محرومیت در این مناطق ما را یاری دهند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *