صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

ادامه نوسان شاخص بورس در آبان ماه+ نمودار

۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۴۷۸۴۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ابتدای آبان ماه از کانال 78 هزار واحدی در اواسط ماه به کانال 80 هزار واحدی رسید و در انتهای ماه مجدد به ارتفاع 79 هزار واحدی بازگشت.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در اولین روز آبان ماه در کانال 78 هزار و 387 واحد قرار گرفت و تا 5 آبان ماه در کانال 78 هزار واحدی درجا زد.

همچنین از 8 آبان ماه شاهد رشد شاخص و ورود به ارتفاع 80 هزار و 340 واحدی رسید و این روند رشد تا 10 آبان ماه ادامه داشت و تا ارتفاع 80 هزار و 653 واحدی رسید.

این در حالی است که شاخص از 11آبان ماه مجددا وارد کانال منفی شد و به ارتفاع 79 هزار واحدی سقوط کرد.

این روند منفی تا 18 آبان ادامه داشته و در 19 ماه فوق با توجه به انتخابات آمریکا شاخص ریزش بیش از هزار واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 78 هزار واحدی رسید.

این روند نزولی تا 22 آبان ماه ادامه داشت و پس از کم شدن هیجان ناشی از انتخابات در آمریکا شاخص بورس مجددا به مدارصعودی بازگشت ولی این بار روند رشد شاخص بسیار ناچیز بوده و از 23 آبان به بعد شاهد رشد های بسیاراندک شاخص بورس در تالار شیشه‌ای بوده ایم در نهایت در آخرین روز کاری آبان ماه شاخص به ارتفاع 79 هزار و 278 هزار واحدی رسید.

به گفته برخی از کارشناسان این روند هیجانی ششاخص بور در اواسط آبان ماه ناشی از انتخابات آمریکا بوده و این تردید و ترس سهامداران در بازار سرمایه برای معامله ادامه همین موضوع است و به دلیل روشن نبودن شرایط آینده بازار های جهانی سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند با دید بازتر و با احتیاط بیشتری اقدام به معامله کنند به همین دلیل روند فعلی شاخص بورس به گفته برخی کارشناسان منطقی به نظر می‌رسد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *