صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

استانداران رئیس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها می‌شوند

۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۴۲۳۸
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر آموزش و پرورش در خصوص تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت کشور به امضا رسیده است، گفت:‌ بر این اساس حضور استانداران به عنوان رئیس هیات امنا در پردیس های دانشگاه فرهنگیان موجب افزایش کیفیت و بازده آموزشی همچنین حمایت‌های بیشتری از پردیس‌های دانشگاهی خواهد شد.

: وزیر آموزش و پرورش در خصوص تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت کشور به امضا رسیده است، گفت:‌ بر این اساس حضور استانداران به عنوان رئیس هیات امنا در پردیس های دانشگاه فرهنگیان  موجب افزایش کیفیت و بازده آموزشی همچنین حمایت‌های بیشتری از پردیس‌های دانشگاهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک که به منظور امضای تفاهم نامه با وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون همکاری خوبی با وزرات کشور داشته ایم. از جمله این همکاری ها رسیدگی به امور بخشداران و استاندارها با همکاری آموزش و پرورش است که با هدف افزایش دقت و اثربخشی بالا در روند عملیاتی شدن برنامه های این دو وزارتخانه شکل گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از بندهای تفاهم نامه  این است که استاندارن ریاست هیات امنای پردیس های دانشگاه فرهنگیان در استان ها را بر عهده م یگیرند. یقین دارم حضور استانداران به عنوان رئیس هیات امنا به افزایش کیفیت و بازده آموزشی همچنین حمایت‌های بیشتری از پردیس‌های دانشگاهی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: فرهنگ‌سازی و حضور کتاب‌های درسی در صحنه‌های مختلف با توجه به نیازهای کشور کم می تواند در دستیابی به اهداف آموزشی موثر باشد.

فانی در پایان گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین وزارتخانه به لحاظ مخاطبان و اهمیت می‌تواند در امر فرهنگ‌سازی کمکی برای ترویج سیاست‌های داخلی کشور باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *