صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دفتر کنسولگری عراق در رشت فعال می‌شود

۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰:۰۱
کد خبر: ۲۳۴۲۶۳
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
استاندار گیلان گفت: فعالیت دفتر کنسولگری عراق برای صدور روادید سفر به کربلا در اربعین حسینی از روزهای آینده در رشت آغاز می‌شود.
به گزارش گروه سیاسی ، محمدعلی نجفی در جلسه ستاد اربعین حسینی که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 6 هزار و 500 گیلانی برای کاروان پیاده اربعین در سامانه ثبت نام کردند و مهلت ثبت نام تا 24 آبان‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دفتر کنسولگری عراق فعالیتش را از روزهای آینده در رشت آغاز می‌کند، بیان کرد: محل دفتر و امکانات و تجهیزات آن مشخص شده است و با فعالیت این دفتر زائران برای صدور روادید لازم نیست به تهران مراجعه کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در ستاد اربعین حسینی انجام شده است، اظهار کرد: بعد از تلاش‌های زیاد، پرواز رشت به عراق بعد از 5 سال پیگیری فعال شده است.

نجفی به ایجاد رفاه و آرامش برای زائران اربعین تاکید کرد و گفت: مراسم اربعین امسال چند برابر نسبت به سال‌های گذشته اهمیت دارد و باید با نظم برگزار شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان از مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه خواست نسبت به خانواده‌های شهدا و شهدای مدافع حرم توجه ویژه داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *