صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت شرایط را برای ایجاد اشتغال پایدار در ایلام فراهم کنند

۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰:۰۱
کد خبر: ۲۳۱۲۹۱
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان شرایط را برای ایجاد اشتغال پایدار در استان ایلام فراهم کنند.
به گزارش گروه سیاسی ، سلام امینی در نشست با مدیران عامل بانک‌های استان ایلام اظهار داشت: نقش بانک‌ها در توسعه اقتصادی استان ایلام بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌طلبد بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان شرایط را برای ایجاد اشتغال پایدار در استان ایلام فراهم کنند.

امنینی همچنین از بانک‌های عامل در استان ایلام خواست با اهتمام و تلاش بیشتر و روز افزون در جهت جذب اعتبارات ملی برای توسعه هر چه بیشتر استان ایلام فعالانه عمل کنند.

در این نشست علی اشرف یوسفی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ایلام گفت: ارائه تسهیلات ازدواج، بافت فرسوده، زلزله، سیل و اشتغال از اقدامات بانک‌های استان ایلام در سال جاری است.

همچنین نشست نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی با رئیس پارک علم و فناوری و مبتکران و مخترعان استان ایلام برگزار شد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *