صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

فعالان ترویج نماز در فضای مجازی تجلیل می‌شوند

۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۳۸
کد خبر: ۲۳۰۱۹۶
از فعالان فضای مجازی که در حوزه ترویج فرهنگ نورانی نماز کوشا هستند،در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز تجلیل به عمل می‌آید.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ستاد اقامه نماز، مسعود دریس مدیر روابط عمومی و امور استانهای ستاد اقامه نماز با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی و شبكه های اجتماعی و نیز كاربردهای وسیع آن در حوزه نشر معارف دینی و با عنایت به حضور صدها جوان و نوجوان مستعد، با انگیزه، علاقمند و فعال در این عرصه، بنا داریم با استعانت از حضرت حق، نسبت به شناسایی فعالان و تاثیرگذاران در این حوزه و استفاده از آثار فاخر تولید شده با موضوع نماز اقدام و تعدادی از برترین ها را در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در آذرماه سال جاری تقدیر و تجلیل کنیم. 

وی افزود: از كلیه ی فعالان و علاقمندان در بخش های متنوع و گوناگون فضای مجازی و شبكه های اجتماعی دعوت بعمل می آید برای تسهیل در ارتباط نام و نام خانوادگی بهمراه نوع فعالیت خود را به شماره 1000017 پیامك کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز تصریح كرد: پس از شناسایی، جذب، ساماندهی و تشكیل بانك اطلاعات ، تمام آثار در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز در استان البرز در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت و به كابران معرفی خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *