صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

محکومیت 178 میلیون ریالی نانوایی های استان همدان

۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵:۴۷
کد خبر: ۲۳۰۱۸
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.

: سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.

به گزارش ، علیرضا حسن پور گفت: از زمان افزایش نرخ نان، نانوایی های متخلف همدان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شده اند.
وی اظهار کرد: از زمان افزایش نرخ نان در راستای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، گشت های ویژه شعب تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار گرفت.
حسن پور افزود: طرح نظارت بر نانوایی ها با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه از 10 آذرماه سال جاری شروع شده و همچنان ادامه دارد.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان بیان داشت: در این راستا تاکنون 180 فقره پرونده تشکیل و متهمان به پرداخت بیش از 178 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.
وی با اشاره به اختصاص یکی از شعب در سطح شهرستان های استان به این امر و رسیدگی فوری به شکایات مردمی عنواتن کرد: مردم شکایات کتبی خود را حضوری به شعب ارائه کرده و یا از طریق شماره های 32524484 در مرکز استان، 124(بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت) و شماره پیامک 30009651 موارد مورد نظر را اعلام کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *