صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آموزش مبارزه با سفید بالک ها به مدارس رسید

۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۴۱
کد خبر: ۲۲۵۳۵۷
به مناسبت ماه مهر و بازگشایی مدارس کلاسهای آموزشی گل و گیاه در مدارس سطح منطقه 19 برگزار می شود.

به گزارش گروه جامعه ، مسعود سلیمی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 با اشاره به آغاز کلاس های پاییزه آموزش گل و گیاه گفت: بخشی از این دوره ها ویژه دانش آموزان مدارس تدارک دیده شده است که طی آنها دانش آموزان با اجزای گیاه و نحوه کاشت گل و گیاه آشنا می شوند.

وی از مبارزه مستمر با سفیدبالکها در سطح منطقه خبر داد و گفت: در همین رابطه آموزشهایی نیز در مدارس تدارک دیده شده است و طی این دوره ها کارتهای زرد رنگ نیز بین مدارس توزیع می شود.

سلیمی به آغاز کلاس های پاییزه گل و گیاه از هفته آینده در مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها با عناوینی همچون گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، کودهای ارگانیک در منزل، روانشناسی رنگ ها در فضای سبز، پرورش قارچ، معضلات فضای سبز، بنفشه آفریقایی و فضای سبز عمودی همه روزه ازساعت 9 در مرکز شریعتی واز ساعت10 نیز در مراکز ابوریحان و شهربانو برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان منطقه می‌توانند برای ثبت‌نام در این کلاسها ضمن مراجعه به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز از طریق سراهای محلات نیز در دوره‌ها شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات مشاوره گیاه پزشکی در طول سال خاطرنشان کرد: در همین راستا نیاز است تا شهروندان از طریق تماس تلفنی با شماره‌های 55843300 (مرکز ابوریحان)، 55852121(مرکز شریعتی) و 55460877 (مرکز شهربانو) و یا مراجعه حضوری به این مراکز سؤالات خود را مطرح کنند.

سلیمی همچنین از برگزاری کلاس آموزشی ورمی کمپوست در محل نمایشگاه فصلی بوستان گفت و گو خبر داد و گفت: این کلاس آموزشی توسط کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه، ساعت 15 روز جمعه در محل این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *