صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بازگشت خود را مدیریت کنید/ مسافران پنج شنبه بازگردند

۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵:۵۸
کد خبر: ۲۲۳۱۵۰
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از هموطنان خواست روز پنج شنبه برای بازگشت به مقصد از سفر اقدام کنند.
به گزارش گروه جامعه ،ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن گراميداشت و تبریک عيد سعيد غدير؛ با توجه به حجم بالای سفرهای مربوط به تعطیلات آخر تابستان و شهریورماه و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل برای بازگشت مسافران و هموطنان عزیز، توصیه هایی را برای بازگشت مسافران اعلام کرد.
 
- هموطنان   برنامه سفر خود را به گونه ای مدیریت کنند که بازگشت خود را به ساعات پایانی روز جمعه دوم مهرماه موکول نکرده و حتى المقدور روز پنج شنبه اول مهرماه را براى بازگشت از سفر برنامه ريزى کنند.
 
-مسافران و گردشگران  ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری به عمل آورده و با توجه به شرایط آب و هوایی در روزهای آتی  از توقف های غیرضروری در حاشیه جاده ها، اطراف رودخانه ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می شود خودداری کنند.

-با توجه به اینکه احتمال دارد مسافران در ترافیک های طولانی مدت طی مسیر کنند، لذا قبل از ورود به جاده نسبت به کنترل میزان بنزین خودرو و سایر معاینات فنی اقدام  تا در طول جاده ها با مشکل اتمام سوخت خودرو و یا نقص فنی مواجه نشوند.

- ازطریق سامانه مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری وحمل و نقل به شماره 141 از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه 134 از شریط آب و هوایی مقصد مورد نظر؛ اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مسافرت خود برنامه ریزی کنید. همچنین از طریق تماس با سامانه 09629 به صورت شبانه روزی از اطلاعات جاذبه های گردشگری و مقاصد جدید آگاهی یابید.  
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *