صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

برخورد با مسئولانی که در زمینه انشعاب‌های غیرمجاز، کوتاهی کنند

۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰:۰۱
کد خبر: ۲۱۹۰۹۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام مزارعی گفت: اگر در موضوع انشعاب‌های غیرمجاز، مسئولان و نهادهای مرتبط با شرکت‌های خدمات‌رسان سنگ‌اندازی کنند و نهایت همکاری را انجام ندهند، برخورد لازم را در دستور کار قرار می‌دهیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم با بررسی عملکرد شرکت‌های خدمات رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این جلسه  و پس از گزارش نهایی سه شرکت خدمات رسان آب، برق و گاز رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد مسکن و شهرداری 20 روز فرصت دارند تا مشکل  گاز رسانی دو نقطه از شهر (خانوارهای شهرک بلکو و تعاونی مسکن در اکبرآباد) حل شود، پایان این فرصت هفته اول مهرماه است.

حجت‌الاسلام والملسمین مزارعی اظهار کرد: جهان استکباری تلاش دارد تا به  کشورمان در عرصه‌های مختلف ضربه بزند، بنابراین کم‌کاری، خیانت به مردم، اسلام و انقلاب است.

وی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدای عزیز جبهه گفت: در شرایط حاد کنونی و بحران‌های منطقه و تلاش‌های نفاق افکنانه آل سعودِ بدتر از صهیونیست، که داعش را در دل منطقه به وجود آورده، نیاز داریم اتحاد، همدلی و حرکت جهادی را در اولویت برنامه‌های کاری حود قرار دهیم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اجرایی شدن مصوبات جلسه گذشته این شورا هشدار داد: اگر در موضوع انشعاب‌های غیر مجاز مسئولان و نهادهای مرتبط با شرکت‌های خدمات‌رسان سنگ‌اندازی کنند و نهایت همکاری را انجام ندهند برخورد لازم را در دستور کار قرار می دهیم.

در ادامه این جلسه لدنی مدیرکل آب وفاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از دادگستری کل درباره بیانیه ماه گذشته در موضوع انشعاب‌های غیرمجاز گفت: از ابتدای سال 12 هزار و 500 انشعاب غیرمجاز شناسایی کردیم که از این تعداد 78 درصد مربوط به آب و 22 درصد مربوط به فاضلاب بوده است.

وی گفت: شش هزار و 300 انشعاب غیر مجاز را جمع کردیم و تا پایان سال نسبت به موارد دیگر  تصمیم گیری و عملیاتی خواهیم کرد.

در ادامه تقوی نماینده حقوقی شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحکد نیز با ارائه گزارش عملکرد این شرکت گفت: در کشور 10 درصد تلفات برق وجود دارد که این میزان در استان ما 17 درصد است و تلاش می کنیم آن را به مقدار مشخص شده 13 درصد برسانیم.

وی گفت: در حال بررسی و رفع عیب کردن شبکه هشت شهرستان استان و جایگزین کردن سیم های مسی با سیم های خود نگه‌دار هستیم که تاکنون دو هزار دستگاه کنتر، بررسی و چهار هزار و 600 دستگاه رفع عیب شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: 9 هزار برق غیر مجاز را جمع آوری و برای سه هزار نفر در شوراهای حل اختلاف پرونده تشکیل داده ایم.

در این جلسه زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با فرا رسیدن ماه مهر و ورود دانش آموزان و دانشجویان نیاز به همکاری پلیس در زمان تعطیلی کلاس‌ها و کنترل رفتارهای مشکوک و هنجارشکن هستیم.

وی از رسانه‌ها جهت تنویر افکار والدین در مدیریت تلفن های فرزندان و نیروی پلیس جهت ایجاد نظم در حوزه ترافیک درخواست همکاری کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *