صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

اگر تحریم 1+5 نبود قطعا کشورمان چهره بهتر و جامع‌تری داشت/ملت 80 میلیونی ما به سرنوشت خود حساس هستند

۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۶
کد خبر: ۲۱۳۲۹۰
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی گفت:اگر مشکلاتی نظیر جنگ تحمیلی، ترور و انفجار و البته تحریم 1+5 نبود قطعا کشورمان چهره و حالت بهتر و جامع تری داشت.
حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: اگر عملکرد دولت‌‎ها در سی و هشت سال سپری شده از عمر انقلاب را با سی و هشت سال قبل از پیروزی انقلاب مقایسه کنیم، برایمان به خوبی مشخص می گردد که کشور ما به لحاظ استقلال، آزادی، حضور مردمی و حتی سازندگی بسیار برتر از گذشته شده است.

وی افزود: به لطف پیروزی انقلاب اسلامی امروز می بینیم که ملت 80 میلیونی ما نسبت به سرنوشت خودشان حساس هستند و در مسائل مختلف نظرات خود را بیان و انتقاداتشان را مطرح کرده و با آزادی بیان و آزادی رای، در مملکت خود ابراز وجود می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه با وجود تمام مشکلات، جمهوری اسلامی و ملت ایران توانسته است با عنایت به پروردگار روی پای خودش بایستد و مقدرتر از گذشته به حیات خود ادامه دهد خاطرنشان کرد: اگر مشکلاتی نظیر جنگ تحمیلی، ترور و انفجار و البته تحریم 1+5 نبود قطعا کشورمان چهره و حالت بهتر و جامع تری داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *