صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

همایش «معماری سپاه آینده در افق تمدن اسلامی» برگزار می‌شود

۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۱۷
کد خبر: ۲۱۲۷۵۲
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
دومین همایش تبیین اندیشه‌های راهبردی امام خامنه‌ای با موضوع معماری سپاه آینده در افق تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش گروه سیاسی ، دومین همایش تبیین اندیشه‌های راهبردی امام خامنه‌ای با موضوع «معماری سپاه آینده در افق تمدن نوین اسلامی» به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با مشارکت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنه‌ای برگزار می‌شود.

این همایش در روزهای 23 و 24 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و به دنبال آن است تا راهکارهای علمی و عملی طراحی و معماری کردن سپاه آینده را با مبنا قرار دادن فرامین و تدابیر ولایت مورد بررسی قرار دهد.

مهمترین هدف این همایش که با رویکردی آینده پژوهانه مورد توجه قرار گرفته است شناخت ابعاد و مقتصات نقش‌ها و ماموریت‌های آینده سپاه مبتنی بر اندیشه ولایت به منظور تحقق تمدن نوین و درخشان اسلامی است. این همایش در دو محور پذیرای مقالات و ایده‌های پژوهشگران است. یکی واکاوی و تبیین عملکرد گذشته سپاه براساس مولفه‌های تمدن ساز جهت نیل به آینده مطلوب و دیگری معماری سپاه آینده در افق تمدن نوین اسلامی مبتنی بر فرامین و تدابیر ولایت. 

پژوهشگران می‌توانند خلاصه مقالات و ایده‌های خود را حداکثر تا تاریخ 20 مهرماه و مقالات کامل خود را تا تاریخ 30 آبان ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند و در این راستا پایگاه اینترنتی به آدرس ww.msa.ihu.ac.ir و یا شماره تلفن‌های 73828684 و 73828618 اعلام می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *