صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بسته شدن پرونده PMD از دستاوردهای مهم وزارت دفاع در دوره اخیر است

۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴:۴۳
کد خبر: ۲۱۲۷۴۰
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع بسته شدن پرونده PMD را از دیگر دستاوردهای مهم وزارت دفاع در دوره اخیر دانست.
به گزارش گروه سیاسی ، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، به مناسبت روز صنعت دفاعی و در آستانه هفته دولت رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت دفاع ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنعت دفاعی در نشستی با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونین این وزارتخانه با مأموریت، وظایف، ساختار و آخرین اقدامات، فعالیت ها و دستاوردهای وزارت دفاع آشنا شدند.

در این نشست سردار دهقان طی سخنانی اظهار داشت: راهبردها و رویکردهای اتخاذ شده نظیر هوشمند سازی، استاندارد سازی، تاکتیکی و چابک سازی، ایمن سازی، سهولت در امر کاربری و آسان سازی تعمیر و نگهداری موجب شده است در 3 سال اخیر تولیدات صنعت دفاعی از رشد کیفی و کمی بالایی برخوردار شود و آنچه امروز عزیزان نماینده در نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع مشاهده کردند مشتی از خروار است.

وزیر دفاع با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت ها و وظایف این وزارتخانه در حوزه‌های صنایع دفاعی، مهندسی و عمرانی، دیپلماسی دفاعی و خدماتی ، رفاهی گفت: بحمدالله در دوره اخیر با وجود تحریم ها و منابع محدود گام های بلندی در تقویت بنیه دفاعی و تجهیز و پشتیبانی از نیروهای مسلح بعمل آمده است.

وزیر دفاع، بهره برداری هدفمند و گسترده از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان را از دیگر راهبردهای وزارت دفاع ذکر کرد و افزود: امروز بیش از 1000 شرکت دانش بنیان و 100 دانشگاه کشور برای تقویت بنیه دفاعی و ارتقاء سطح بازدارندگی با وزارت دفاع همکاری فعال دارند.

وی بسته شدن پرونده PMD را از دیگر دستاوردهای مهم وزارت دفاع در دوره اخیر توصیف کرد.

وزیر دفاع تأکید کرد: موضوع دفاع یک امر ملی است و به حزب، گروه، دسته و جریان خاصی تعلق ندارد و همه موظفیم با تمام قدرت در تقویت این امر مهم گام برداریم.

دهقان با تشکر و قدردانی از نقش سازنده و موثر رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما بیشترین هماهنگی و همکاری را در این دوره با این کمیسیون داشته ایم و معتقدیم روز به روز باید سطح تعاملات و  هماهنگی ها بیشتر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *