صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مهار به موقع آتش سوزی در بیمارستان

۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵:۳۳
کد خبر: ۲۱۲۶۹۱
آتش سوزی ضایعات در موتورخانه بخش اتوشویی بیمارستانی در شمال تهران با تلاش آتش نشانان به موقع مهارو خاموش شد.
به گزارش گروه جامعه ، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران صبح دیروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 11 و 84 و نیز گروه امداد و نجات 3 به همراه نردبان 32 متری و خودروی حامل دستگاه تنفسی را به خیابان ولیعصر رهسپار کرد.

احمد صفری معاون عملیات منطقه 2 آتش نشانی تهران دراین خصوص ابراز داشت: درساختمان بیمارستان که دارای سه طبقه فوقانی و نیز دو طبقه منفی بود، ناگهان قسمت موتورخانه ی پمپاژ اتوشویی در طبقه ی منفی 2 آتش گرفت.

وی افزود: دراین طبقه مقداری ضایعات جمع آوری شده بود که براثر آتش گرفتن این ضایعات و همچنین پس از کند سوزی آن، دود زیادی به طبقات مختلف این ساختمان نفوذ کرد.

احمد صفری تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: همزمان گروه دوم از نیروهای آتش نشانی پس از وارد شدن به قسمت های مختلف این مرکز درمانی، چندین نفر از کارکنان و بیماران را به محل امن انتقال دادند.

معاون عملیات منطقه 2 عملیات با بیان این که خوشبختانه هیچ کس دراین حادثه صدمه ای ندید، خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی، با بکارگیری فن های قوی دود حاصل از این آتش سوزی را به خارج از ساختمان تخلیه کرده و محل را کاملا ایمن کردند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *