صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

عزم جدی دستگاه قضا در برخورد با زمین خواران

۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰:۲۶
کد خبر: ۲۱۲۴۸۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
عسگرزاده از عزم جدی و قاطع دستگاه قضایی شهرستان کوهدشت در برخورد با پرونده زمین خواران و عوامل آتش سوزی‌های اخیر این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، جلسه شورای حفاظت از اراضی جنگلی ملی و بیت المال با حضور مدیران ادارات ذی ربط به ریاست فردین عسگرزاده رئیس دادگستری شهرستان كوهدشت در محل جلسات فرمانداری برگزار شد.



عسگرزاده در این جلسه ضمن تشریح نقش طبیعت و منابع طبیعی در زندگی بشری و اهمیت ویژه آن در اقتصاد هر منطقه و لزوم حفظ و حراست از مراتع و جنگلها با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاكید ایشان به اهمیت بیش از پیش به حفظ اراضی ملی گفت: جنگل‌ها و مراتع از دیدگاه اقتصادی زیرساخت‌های اساسی بخش كشاورزی و توسعه آن است.

وی با اشاره به آتش سوزی‌های اخیر در شهرستان کوهدشت، تخریب، آتش سوزی، قطع درختان و تصرف مراتع و جنگل‌ها را از اصلی‌ترین معضلات دامنگیر اراضی این مناطق معرفی کرد.

این مقام قضایی در این جلسه از استقرار گشت‌های حفاظتی، جهت پیشگیری از آتش سوزی‌های احتمالی و پلمب مغازه‌هایی كه به صورت عمده و غیرقانونی اقدام به فروش ذغال می‌كنند خبر داد.

عسگرزاده همچنین همكاری مستمر كلیه ادارات و دستگاه‌های دولتی را با اداره منابع طبیعی و استفاده از تمامی امكانات آنها در زمان وقوع آتش سوزی امری ضروری دانست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *