صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

امکانات برای اسکان شبانه 150 هزار زائر اربعین در ایلام فراهم است

۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۲۳
کد خبر: ۲۱۰۸۰۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از فراهم شدن امکانات و تامین تجهیزات برای اسکان شبانه 150 هزار زائر در این استان برای ایام اربعین حسینی امسال خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، حشمت اله عسگری در نشست کمیته پشتیبانی ستاد اربعین در استان ایلام گفت: با اتخاذ تمهیدهای لازم در صددیم به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران حسینی، امکان اسکان و پذیرایی از زائران به تعداد 150 هزار نفر در شبانه روز را فراهم کنیم.

وی افزود: اقدام هایی به منظور تامین انبار، ماشین یخچال دار، نانوایی سیار، تامین آرد و نان و همچنین جذب کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و همکاری و همراهی استان های معین و سایر استان ها و نهادها، خیران، موسسات مالی در دست اقدام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام تاکید کرد: اکنون بانک اطلاعاتی از تجهیزات ترابری زمینی و هوایی توسط این کمیته تهیه شده و در حال ثبت اطلاعات تکمیلی در خصوص امکان برخورداری از ماشین آلات، تانکر آب، موتورسیکلت، آمبولانس، مینی بوس، اتوبوس و خودروهای سواری در این ایام هستیم.

وی همچنین از طراحی و تهیه موکب هایی با سازه های متحد الشکل و آرم مشخص در مسیرهای منتهی به شهر مهران خبر داد و گفت: منابع مالی مورد نیاز برای تهیه و استقرار این موکب ها در مسیرهای حمیل - ایلام - ایوان - چرداول، دهلران و مهران تامین شده است.

عسگری همچنین از شناسایی و جانمایی پنج نقطه برای فعالیت اقتصادی و معیشتی خبر داد و یادآور شد: افرادی که مایل به انجام فعالیت اقتصادی و درآمد زایی در ایام منتهی به اربعین حسینی هستند، می توانند برای استفاده از این مکان ها متقاضی شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری همه اعضای کمیته پشتیبانی و سایر فعالان در ستاد اربعین استان ایلام امسال خدماتی در خور شان و رضایت زائران ابا عبدالله (ع) در ایام منتهی به اربعین ارائه شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *