ارائه خدمات به مراجعه کنندگان تامین اجتماعی در 5 دقیقه
مدیرکل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان در تامین اجتماعی طی 5 دقیقه ارائه می شود.
وی اظهار داشت: تمامی فرایندهای کاری در شعب استخراج و طبقه بندی شد و به این نحو که حدود ٨٠ فرایند که تقریباً ٥١درصد کل فرایندهای کاری را در شعب تشکیل می دهند و حدود ٨٠ درصد علت مراجعه بیمه شدگان به واحدهای بیمه ای هستند را کاربر پیشخوان ارائه کند.
امینی با اشاره به اینکه آموزش و توانمندسازی کارکنان برای ارائه تمامی خدمات در ٣ فاز انجام می شود، گفت: در فاز آخر همکاران منتخب قادر خواهند شد پس از آموزش و کسب مهارت های لازم، بخشی از خدمات موردنیاز مخاطبان به ویژه خدمات پر مراجعه را تمام و کمال و بدون نیاز به مراجعه به واحدهای مختلف از طریق پیشخوان کاربران ارائه کنند.
مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی افزود: پس از اجرای آزمایشی طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعبه ٦ تبریز، شعب ٤ و ٢٨ نیز در محدوده ادارات کل شرق و غرب تهران بزرگ به عنوان شعب پایلوت انتخاب شده و این طرح در این شعب در حال حاضر اجرا می شود.
وی با اشاره به راهبردهای سازمان تامین اجتماعی در اجرای این طرح گفت: اصلاح ساختارها و فرایندها برای ارتقاء کمی و کیفی سطوح خدمات به ذینفعان، توسعه قابلیت ها و افزایش ظرفیت های سازمانی با تاکید بر ارتقای جایگاه سازمان به عنوان یک نهاد فعال اثرگذار و افزایش هم افزایی بین بخش های مختلف بیمه ای، درمانی و سرمایه گذاری از جمله این راهبردهاست.
امینی با بیان اینکه با اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعبه ٤ تهران دستاوردهای متعددی حاصل شد، اظهار داشت: ارائه تقریباً ١٠٠ درصد خدمات مودنیاز در طبقه همکف با توجه به اقدامات در جریان برای آماده سازی فضا و ارائه خدمات به مخاطبان در حدود ٥ دقیقه به طور میانگین از مهمترین این نتایج است.
وی اظهار امیدواری کرد در آینده این طرح در تمامی شعب تامین اجتماعی در کشور راه اندازی شود تا تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان از مزایای این طرح بهره مند شوند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *