صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری اردبیل از حوزه قضایی مشکین شهر بازدید کرد

۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۰۰۴۸۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل به همراه دادستان عمومی و انقلاب، رئیس شوراهای حل اختلاف، معاون فرهنگی و مسئول روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان از حوزه قضایی مشکین شهر بازدید کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، رئیس شوراهای حل اختلاف استان اردبیل به همراه معاون فرهنگی و مسئول روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان از حوزه قضایی مشکین شهر بازدید کردند.

بررسی وضعیت حوزه قضایی و دیدار با کارکنان و قضات دادگستری شهرستان مشکین شهر و استماع مسایل و مشکلات آنان و  نیز انجام نظارت‌های لازم از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

در ابتدای این بازدید و قبل از شروع وقت اداری مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور کارکنان دادگستری مشکین شهر، همراه با مداحی محمدباقر منصوری ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت در محل نمازخانه دادگستری شهرستان مشکین شهر برگزار گردید.

در این مراسم از سه نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی پرسش از موعود و پرسمان مهدویت کارکنان دادگستری شهرستان مشکین شهر تجلیل بعمل آمد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *