صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نظر "کارشناس مسائل استراتژیک" در مورد دستگیری شب گذشته "اطلاعات سپاه"

۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۱۹
کد خبر: ۱۹۸۰۵۶
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رضا سراج کارشناس مسائل استراتژیک در یادداشتی نوشت: علی رستگار سرخه مدیر عامل بانک ملت، به دلیل انتشار فیش حقوقی ماهانه 37 میلیون تومانی از کار برکنارشد.
به گزارش گروه سیاسی ، رضا سراج کارشناس مسائل استراتژیک در یادداشتی نوشت: علی رستگار سرخه مدیر عامل بانک ملت، به دلیل انتشار فیش حقوقی ماهانه 37 میلیون تومانی از کار برکنارشد.

علی رستگار سرخه از محل دو شرکت در خارج از کشور طی 11 ماه در سال 94 حداقل مبلغ 125 هزار دلار و 200 هزار پوند دریافت کرده که بالغ بر 1 میلیارد و 400 میلیون تومان می شود. این در حالی است که ماهانه 37 میلیون تومان نیز حقوق از بانک ملت می‌گرفته است. مبلغ 125 هزار دلاری که رستگار تنها از یک شرکت دریافت کرده، بابت حضور در 16 جلسه بوده است.

شناسایی شبکه سازمان یافته فساد اقتصادی توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری مدیرعامل سابق بانک ملت و معاون امور بین الملل این بانک، می‌تواند آغازی برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی اعضای لابی سرخه باشد. در این ارتباط باید منتظر دستگیری دیگر اعضاء این لابی باشیم.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *