صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آغاز اعزام کاروان های راهیان نور پس از ماه مبارک رمضان

۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۱۴
کد خبر: ۱۹۴۰۵۳
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار سلیمانی گفت: برنامه ریزی طی هفته جاری و هفته آینده در قرارگاه راهیان نور برای اعزام گسترده زائران پس از ماه مبارک رمضان به مناطق غرب و شمال غرب کشورانجام می شود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج در ارتباط تلفنی با شبکه خبر گفت: برنامه ریزی برای اعزام کاروان های راهیان نور از هم اکنون آغاز شده و برهمین اساس تعدادی درخواست مبنی بر اعزام زائران خارجی برای دیدن از مناطق داریم.

سلیمانی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی طی هفته جاری و هفته آینده در قرارگاه راهیان نور برای اعزام گسترده کاروان ها پس از ماه مبارک رمضان به مناطق غرب و شمال غرب کشورانجام می شود. گفتنی است در فصول گرم و تابستان هم زائران خاص در مناطق راهیان نور جنوب کشور اعزام می شوند که در این خصوص نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: برهمین اساس علی رغم آمده نبودن زیرساخت ها آمادگی اعزام کاروان های راهیان نور در قالب گروه هایی از حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس با حجم بیشتر را داریم. در همین خصوص نیز رزمایش های رزمی و فرهنگی در مناطق کرمانشاه، سنندج و آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *