صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای خانواده زندانیان در زندان استهبان

۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۸۸۷۵۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
یک دوره کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و شناخت مواد مخدر برای خانواده زندانیان با همکاری بهزیستی در زندان استهبان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندان استهبان، یک دوره کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و شناخت مواد مخدر برای خانواده زندانیان با همکاری بهزیستی در زندان استهبان برگزار شد.

عاطفی کارشناس مواد مخدر بهزیستی، درخصوص شناخت انواع مواد مخدر موجود در بازار به منظور آگاهی و چگونگی پیشگیری از اعتیاد و رفتار با مصرف کنندگان مواد مخدر توضیحاتی ارائه کرد.

وی همچنین از اثرات مخرب ناشی ازسوء مصرف مواد برجسم و روح افراد نکاتی را بیان و از خانواده مددجویان خصوصاً افرادی که دارای ارتباط با مصرف کنندگان مواد مخدر هستند خواست توجه بیشتری به فرزندان و سایر افراد مرتبط با مصرف کننده مواد شد.

رحمانی سرپرست زندان نیز برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد را برای خانواده مددجویان ضروری و شرکت خانواده ها را در این کارگاه های آموزشی الزامی دانست.

رحمانی همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی جهت کادر وظیفه و خانواده پرسنل را در اولویت برنامه های آموزشی قرار داد و مقرر گردید کارگاه آموزشی برای کادر وظیفه و خانواده پرسنل نیز برگزار شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *