صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

جریمه یک شرکت تولید فرآورده های دامی به اتهام گرانفروشی

۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴:۳۸
کد خبر: ۱۸۸۰۰
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان قم از جریمه یک شرکت تولید و پخش فرآورده های دامی و یک واحد ساخت به اتهام گرانفروشی در حق دولت و شاکی خبر داد.

: مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان قم از جریمه یک شرکت تولید و پخش فرآورده های دامی و یک واحد ساخت به اتهام گرانفروشی در حق دولت و شاکی خبر داد.

به گزارش ، مهدی ریاضی،گفت: با اعلام بازرسان دستگاههای نظارتی از یک شرکت تولید و پخش فرآورده های دامی بازرسیبه عمل آمد و مشخص گردید وزن پنیر تولیدی مظروف شده این شرکت از وزن درج شده کمتر می باشد که در این خصوص پرونده گرانفروشی و کم فروشی تشکیل و با توجه به اخذ دفاعیات متهم ، این شرکت تولیدی به مبلغ بیش از 406 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم گردید.
وی همچنین از یک پرونده دیگر خبر داد و گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اخذ وجوه اضافی خرید آلومینیوم و نرده از یک واحد ساخت، بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت از این واحد ،
پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی پرونده به شعبه ارجاع شد و شعبه مربوطه متهم را به پرداخت جریمه 46 میلیونی در حق دولت و 23 میلیون ریال در حق شاکی پرونده محکوم کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *