صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

نام گذاری خیابان حجاب به نام پدر شعر انقلاب

۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۸۵۶۷۷
عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که خبابان حجاب یا دانشگاه به نام استاد حمید سبزواری تغییر نام پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، غلامرضا انصاری در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهتر است هر چه سریعتر کار نامگذاری یک خیابان به نام پدر شعر انقلاب ایران در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پیشنهاد می کنم خیابانی که قرار است به نام این شاعر نامگذاری شود یا خیابان حجاب و یا خیابان دانشگاه، تغییر نام پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم تدفین حمید سبزواری اظهار کرد: شاعر بزرگ انقلاب فردا و طی مراسمی در سبزوار به خاک سپرده خواهد شد و نیاز است اعضا در شورای شهر تهران با نامگذاری خیابانی، پاداش قابل توجه به این شاعر بزرگ انقلاب دهند.

راستگو: اول تحقیق کنید بعد نامگذاری کنید

در ادامه این جلسه الهه راستگو، عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از نامگذاری‌های بدون تحقیق و بررسی در شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه زمانی که یک شخصیت مهم در کشور فوت می کند؛ اعضا بدون برنامه نسبت به نامگذاری اقدام کرده و اگر همین طور پیش رود تا چند وقت آینده دیگر خیابانی در تهران برای نامگذاری پیدا نخواهد شد.

وی تصریح کرد: نامگذاری خیابانهای حجاب و دانشگاه در مقاطع حساسی صورت گرفته که نیاز به این نامها بوده و نباید با تصمیمات احساسی نسبت به نامگذاریها اقدام کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *