صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

گرفتن عکس یادگاری با فردی که در سال 88 در ضربه زدن به نظام نقش مهمی را ایفا کرد ننگ است

۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۸۵۵۰۳
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: گرفتن عکس یادگاری با فردی که در سال 88 در ضربه زدن به نظام نقش مهمی را ایفا کرد افتخاری نیست بلکه یک ننگ بزرگ محسوب می شود و به معنای دهن کجی به نظام است.
حجت الاسلام ابراهیمی  عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی درباره انتشار عکس های یادگاری برخی از مسئولین و چهره های سیاسی با یکی از محکومین فتنه 88 اظهار کرد: متاسفانه این جریان سیاسی و افراد منتسب به آن هنوز نتوانسته اند روش و مصلحت خود را برا ساس نظام جمهوری ا سلامی ایران مشخص کنند از این رو انحراف از خط امام و رهبری و اصول انقلاب درمنش کاری آنها و رفتارشان وجود دارد.

وی افزود: این جریان سیاسی و طرفداران آنها به مانند گوساله سامری هستند. در منش و رفتار هیچ تغییری را ایجاد نمی کنند و با افراد و فردی که در فتنه 88 نقش پررنگی را ایفا کرد عکس یادگاری می گیرند.

عضو جامعه روحانیت مبارزخاطر نشان کرد: گرفتن عکس یادگاری با فردی که در سال 88 در ضربه زدن به نظام نقش مهمی را ایفا کرد افتخاری نیست بلکه یک ننگ بزرگ محسوب می شود و به معنای دهن کجی به نظام است.

ابراهیمی تأکید کرد: محکومین فتنه 88 به دلیل اینکه ضربات سنگینی را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرده اند دیگر جایگاهی بین ملت ایران و نظام ندارند ازاین رو عرصه سیاسی کشور نیز برای همیشه با آنها خداحافظی کرده است.

وی تأکید کرد: طرفداران این جریان و اینگونه افراد باید بدانند حتی گرفتن عکس یادگاری نیز زمینه و بستر رابرای حضور مجدد آنها در عرصه سیاسی کشور فراهم نمی کند.





نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
احسنت حرف دل ما را زدید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *