صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

باید از سلامت نیروی انسانی دستگاه قضا صیانت شود

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۵۰
کد خبر: ۱۸۱۹۰۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
بهمنی گفت: منابع انسانی در هر دستگاه اداری، سرمایه‌های ارزشمند آن دستگاه در ارائه خدمت به مردم هستند و ضروری است از سلامت آنان صیانت شود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان یزد گفت: منابع انسانی در هر دستگاه اداری، سرمایه‌های ارزشمند آن دستگاه در ارائه خدمت به مردم هستند و ضروری است از سلامت آنان صیانت شود.

احمد بهمنی با اشاره به جذب نیروی انسانی صالح و سالم در دستگاه‌های اداری افزود: همانطور که در زمان استخدام، نیروی انسانی باید از فیلترهای سلامت جسم و روان عبور کند، باید در زمان و طول مدت خدمت نیز از هر جهت مورد حمایت و نظارت دستگاه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به این که اغلب بيماری‌های شغلی غير قابل درمان ولی قابل پيشگيری هستند به همین منظور دوره بهداشت عمومی و سلامت کارکنان جهت 360 نفر از کارکنان اداری دادگستری مرکز استان یزد برگزار گردید.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی توسط سید جلیل میرمحمدی استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید صدوقی یزد طی سه دوره به مدت 2هزار و 880 نفر ساعت  برگزار شد.

بهمنی ادامه داد: مباحث همچون آسیب‌های ناشی از حرکات تکراری، بررسی عوامل زیان آور در محیط کار، بررسی عوامل خطر روانی در محیط کار و مدیریت استرس در محیط کار و منزل، فیزیولوژی اعضای فعال بدن هنگام کار با رایانه و پیشگیری از اختلالات اسکلتی عضلانی و همچنین ورزش های مناسب جهت پیشگیری از صدمات بدنی، مطرح گردید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص دیگر برنامه آموزشی اجرا شده در خرداد ماه اظهار داشت: دوره آموزشی آشنایی با قرارهای قضایی در رسیدگی‌های مدنی به مدت 1هزار و 200 نفر ساعت که توسط ابوالقاسم کریمی، مستشار دادگاه تجدید نظر استان یزد جهت مدیران دفاتر اجرا شده و همچنین دوره آموزشی مقررات انتظامی قضات و قانون نظارت بر رفتار قضات نیز در اردیبهشت ماه توسط علی رنجبر معاون نظارت و ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات به مدت 880 نفر ساعت جهت قضات اجرا شد. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *